کبیر عکاسان کویر
بهترین عبادت ها ،عبادت پنهان است. حضرت علی (ع)
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 84562
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


  فرمت هاي فايل عکاسي

 در چند سال گذشته، دوربين هاي عکاسي ديجيتال از اسباب بازي هاي ديجيتال به ابزاري تکامل يافته تبديل شده اند که انقلابي را در دنياي عکاسي به وجود آورده است. از همين روست که اين شگفتيهاي ديجيتال انواع جديدي از اصطلاحات را در برابر ميليونها کاربر قرار داده اند. بسياري از عکاسان – چه با تجربه و چه تازه کار – مجبور شده اند که وقت بگذارند و اين اصطلاحات جديد را ياد بگيرند.

  اگر با فايلهاي بنيادي عکاسي بهتر آشنا شويد عکسهاي بهتري را مي توانيد تهيه کنيد.

فشرده سازي

کامپيوترها تصاوير ديجيتالي شده را در دهها فرمت مختلف ذخيره ميکنند. شايد بپرسيد چرا دهها نوع فايل وجود دارد. پاسخ کوتاه آن است که نظرات سازندگان نرم افزار و توليد کنندگان سخت افزار درباره خصوصياتي که بهترين تصاوير را به وجود مي آورند اغلب متفاوت است و در نتيجه آنها روشهاي متفاوتي براي آرشيوسازي عکسها ابداع کرده اند.

 

مساله اندازه فايل نيز وجود دارد. عکسهاي ديجيتال همچون ساير انواع فايل چند رسانه اي، فضاي بسيار زيادي را اشغال مي کنند و در نتيجه سازندگان نرم افزار بايد تکنيکهائي را ابداع کنند که داده هاي عکسها را کمتـر مي سـازد تا ذخيره سازي و استفاده از آنها را آسانتر کنند. از همين روي ، نحوه فشرده سازي داده ها Compression در موقع مقايسه فرمتهاي مختلف اهميت دارد.......

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 27 / 9 / 1391برچسب:, توسط milad
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :